سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پرسش و پاسخ

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

رمز خود را فراموش کرده‌ام. چگونه میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا برای خرید از ریما پک ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

بله میتوانید با شماره 02166283322 تماس بگیرید تا سفارش شما را به صورت تلفنی ثبت کنیم.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

اگر تا قبل از ارسال کالا این تغییرات به اطلاع ما برسد این امکان وجود خواهد داشت اما بعد از ارسال کالا این تغییر ممکن نخواهد بود. درحا ل حاضر میتوانید با شماره تماس 02166283322 تماس گرفته و تغییر را اطلاع دهید.

آیا امکان ویرایش اطلاعات، بعد از ثبت نهایی سفارش وجود دارد؟

در بالای سایت،سمت راست وارد بخش ثبت نام /ورود شوید و در پنجره باز شده گزینه فراموشی رمز را کلیک نمایید. سپس با وارد کردن آدرس ایمیل یا نام کاربری خود،ایمیلی حاوی رمز جدید برای شما ارسال خواهد شد.

می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر. در حال حاضر فقط پرداخت بصورت اینترنتی امکان پذیر است

چگونه میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

در شهر تهران، سفارشات با پیک یا پست برای شما ارسال می شوند . یا در صورت تمایل می توانید سفارش خود را درب انبار شرکت ریما پک تحویل بگیرید. سفارشات سایر شهرها با استفاده از پست پیشتاز یا باربری ارسال خواهند شد. در ثبت سفارش شما می توانید نوع ارسال سفارش را تعیین نمائید.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در فاکتور را بدهم؟

بله، اگر تا قبل از ارسال سفارش تغییرات به اطلاع ما برسد امکان تغییر وجود خواهد داشت.برای تغییر فاکتور با شماره 02166283322 تماس حاصل فرمایید.

بعد از ثبت نهایی سفارش چه زمانی آن را تحویل خواهم گرفت؟

در شهر تهران سفارشاتی که تا ۹ صبح ثبت شوند امکان ارسال در همان روز را دارند، اما برخی کالاها زمان تامین طولانی تری دارد که در این صورت در صفحه محصول بالای قیمت تاریخ تامین قابل مشاهده است. خریدهای شهرستان ها هم طی مدت ۲۴ ساعت به دست پست یا باربری خواهد رسید. زمان استاندارد تحویل کالا توسط پست پیشتاز ۴۸ ساعت است. زمان تحویل کالا توسط باربری ها با توجه به شهر متفاوت میباشد هم چنین امکان انتخاب تاریخ تحویل در هنگام ثبت سفارش وجود دارد.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد به حساب شما بر خواهد گشت. در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ریما پک نیست.شماره پیگیری و تاریخ ارسال وجه را ذخیره کنید .در صورت عدم بازگشت وجه به حساب طی 72 ساعت با بانک تماس حاصل نمائید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

خیر، در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساط وجود ندارد.

آیا امکان دارد کالایی به من نمایش داده شود ولی موجود نباشد؟

خیر، تمام کالاهایی که مشاهده می‌کنید در ریما پک موجود هستند.

روش ارسال کالاهای سنگین چگونه است؟

هزینه های ارسال در هنگام ثبت سفارش محاسبه و به صورت کامل توضیح داده شده است.در تهران ارسال از طریق اتوموبیل های پخش شرکت صورت میگیرد.برای شهرستان بهتر است از گز ینه باربری استفاده شود.چون در وزن های بالا هزینه کمتری به نسبت پست خواهد داشت.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

بعد از وارد شدن به درگاه پرداخت بانکی، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید برای پرداخت اینترنتی شما نیاز به موارد زیر دارید: شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک) رمز دوم پویا کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید) CVV2(کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده) تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد

اگر خودم یا شخصی که معرفی کردم در محل حضور نداشته باشن مرسوله مرجوع می شود؟

در صورت نبودن فرد سفارش دهنده و یا معرفی شده در محل دریافت مرسوله، مرسوله به انبار مرکزی ریما پک مرجوع خواهد شد.و با تعین تاریخ مجدد ،مرسوله با دریافت هزینه پیک مجددا برای خریدار ارسال خواهد شد.

آیا تعداد خرید از یک کالا درریما پک محدودیتی دارد؟

خیر، هیچگونه محدودیتی در تعداد سفارشات وجود ندارد

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید. روی گزینه سفارشات من کلیک کنید .میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

برای سفارشات تهران، در هنگام ثبت سفارش، تایخ و زمان ارسال سفارش را خود شما تعیین می‌کنید. اما برای سایر شهرها همکاران ما حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت، مرسوله را به دست پست، تیباکس و یا باربری می‌رسانند. برای دریافت کد رهگیری مرسوله وارد حساب کاربری شده و کد مورد نظر را دریافت نمائید. پس از دریافت کد می‌توانید از طریق سامانه رهگیری شرکت حمل مورد نظر، زمان رسیدن مرسوله را پیگیری فرمایید.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا ۲۴ ساعت برای کالا با ایراد ظاهری یا مغایرت را به ما اعلام کنید.

کالایی خریدم که به هر دلیلی نمی خوامش آیا می تونم مرجوعش کنم؟

در صورتیکه به بسته بندی محصول و محصول آسیبی وارد نشده باشد، تا ۳۰ روز این امکان وجود دارد که کالا را مرجوع نمائید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا در تهران را ثبت کنم؟

شما می توانید با شماره 02166283322 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. مشتریان تهرانی می توانند با تماس با شرکت، درخواست حضور سفیر شرکت در آدرس مورد نظر را ثبت کنند و یا مرسوله را با هماهنگی کارشناسان شرکت، درب انبار ریماپک تحویل مسئول انبار دهند. پس از دریافت مرسوله و تائید سلامت اجناس، هزینه پیک ، به همراه کارمزد پرداخت آنلاین و کارمزد کارت به کارت از وجه پرداختی کسر و مابقی آن به شماره کارت معرفی شده واریز می شود. هزینه پیک ریما پک در سال ۱۴۰۰، برابر با ۲۹۰۰۰ تومان کارمزد پرداخت آنلاین در سال ۱۴۰۰، ۳۰۰۰ تومان کارمزد کارت به کارت در سال ۱۴۰۰، ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان است. برای مرجوع کردن کالا محصولات را در بسته بندی مناسب قرار دهید تا در حمل و نقل دچار آسیب نشوند و سپس برای شرکت ارسال نمائید. انبار شرکت مسئولیتی در قبال پذیرش محصولات آسیب دیده ندارد.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا در شهرستان را ثبت کنم؟

مشتریان شهرستانی می توانند با تماس با شماره شرکت و هماهنگی با کارشناسان ، مرسوله را به پست یا باربری معرفی شده توسط کارشناسان شرکت تحویل دهند.. توجه داشته باشید حتما شماره پیگیری، نام باربری و تاریخ ارسال بار به اطلاع همکاران ما برسد پس از دریافت مرسوله و تائید سلامت اجناس، هزینه باربری، به همراه کارمزد پرداخت آنلاین و کارمزد کارت به کارت از وجه پرداختی کسر و مابقی آن به شماره کارت معرفی شده واریز می شود. کارمزد پرداخت آنلاین در سال ۱۴۰۰، ۳۰۰۰ تومان کارمزد کارت به کارت در سال ۱۴۰۰، ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان است. برای مرجوع کردن کالا محصولات را در بسته بندی مناسب قرار دهید تا در حمل و نقل دچار آسیب نشوند و سپس برای شرکت ارسال نمائید. انبار شرکت مسئولیتی در قبال پذیرش محصولات آسیب دیده ندارد.

محصول به دستم رسیده مشکل داره چه کار کنم؟

محصولات هنگام خروج از انبار ریماپک کنترل شده و سالم به پیک یا باربری تحویل داده می شوند. مشتریان تهرانی موظف به چک کردن سلامت محصولات هنگام تحویل گرفتن آن هستند. در مورد مشتریان شهرستانی، بار به صورت بسته بندی شده تحویل باربری یا شرکت پست می شود. و کلیه مراحل بسته بندی تا خروج از انبار ریماپک ثبت می شود. در صورت ایجاد خسارت ریماپک مسئولیتی نداشته و مسئولیت مستقیم سلامت بار پس از تحویل، بر عهده باربری یا اداره پست است.

امکان تعویض کالا وجود دارد؟

بله، این امکان تحت شرایطی وجود دارد.

اگه پیک توی تاریخ درخواست شده اومد کسی نبود مرسوله را تحویل بگیره دوباره برام ارسال میشه؟

در صورت مراجعه پیک به آدرس اعلام شده و عدم حضور فرد در محل، کالا به انبار مرجوع خواهد شد. ارسال مجدد مرسوله مشمول دریافت مجدد هزینه پیک خواهد بود.

اگه پیک در روز تعیین شده نرسید می تونم سفارش را لغو کنم؟

چنانچه بنا بر هر دلیل و مشکلی، پیک شرکت در روز تعیین شده مرسوله را تحویل مشتری ندهد، مشتری می تواند سفارش را لغو کند. در صورت عدم لغو، مرسوله روز بعد تحویل داده خواهد شد.

اگر کالای تحویل شده با سفارش من مغایر باشد میتوانم آن را برگردانم؟

وجود هر نوع مغایرتی، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا از طریق شماره تماس 02166283322 اطلاع رسانی گردد. در صورت مغایرت کالای ثبت شده با مرسوله دریافت شده، در تهران کالا تعویض خواهد شد. در شهرستان با هماهنگی کارشناسان فروش و معرفی شرکت باربری یا پست توسط کارشناسان، مرسوله برای انبار ریماپک با هزینه شرکت ارسال و پس از دریافت کالای جایگزین با هزینه شرکت ارسال خواهد شد.

در شهرهای غیر از تهران چطور میتوانم کالای خود را مرجوع کنم ؟

شما می‌توانید کالا را به آدرس ما پست کنید و یا سفارش را به باربری تحویل دهید. هزینه بازگشت تنها در صورتیکه ایراد فیزیکی یا مغایرتی در سفارش وجود داشته باشد بر عهده شرکت ریماپک است. شماره پیگیری، تاریخ ارسال و نحوه ارسال حتما باید به همکاران ما در بخش پشتیبانی اطلاع رسانی شود.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X